همه چيز درباره بازى هى دى

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

درباره بازى


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نيكان
14:55
یک شنبه 24 خرداد 1394
در این روزها که اکثر ما از زندگی روستایی فاصله گرفته ایم و درگیر مشکلات زندگی های شهری هستیم، داشتن یه مزرعه اختصاصی در تلفن همراه خود می تواند، تا حدودی ما را به زندگی پر شور و ذوق روستایی باز گرداند. بله باید در بازی محبوب مرزعه داری برای خود یک مزرعه کامل ایجاد کنید، در این مزرعه باید کشاورزی، دامپروری و تجارت کنید، تا با کسب درآمد مزرعه خود را ارتقا دهید و به قدرت خود بیافزایید، بازی به گونه ای طراحی شده است که کاربر توانایی پیاده سازی افکار خود و استراتژی لحظه ای را داشته باشد و برای کسب سود یا گسترش مزرعه باید استراتژی قدرتمندی داشته باشید، پس موفقیت در این بازی می تواند توانایی شما در مدیریت و بهره هوشی تان را نمایان کند.
 
 
بازی معرفی شده به صورت کامل رایگان است، اما اگر دوست دارید که منابع خود را افزایش دهید و سریع تر به خواسته های خود برسید، می توانید منابع خریداری کنید. همان گونه که عرض شد بازی آنلاین است و می توانید با دوستان خود همکاری کنید تا مجموعه ای قدرتمند را تشکیل دهید و محصولات مورد نظرتان را پروش دهید. علاوه بر داستان و اتفاثات جالب در درون بازی، گرافیک و طراحی منحصر به فرد آن از دلایل اصلی افزایش محبوبیت بازی به شمار می رود، زیرا در بازی انیمیشن هایی به کار رفته است که دید هر بیننده ای را به خود جلب می کند، البته از گیم پلی و موسیقی متن های جذاب بازی نباید به آسانی گذشت، زیرا گزینه های ذکر شده سبب افزایش هیجان و جذابیت های بازی می شوند.
 
بازی طبق گفته سازندگان آن برای سنین ۱۳ به بالا مناسب است و می تواند توانایی مدیریت هر شخص را نشان دهد، البته هیچ گونه محدودیت برای سنین پایین تر وجود ندارد.
 
ویژگی های اصلی بازی:
- رایگان بودن
- امکان تولید مواد عذایی خوشمزه در مزرعه خود با مواد طبیعی سالم
- امکان خرید و فروش محصولات با استفاده از مغازه های کنار جاده
- امکان بازی و تجارت با دوستان از طریق شبکه های اجتماعی
- دارای کنترل هوشمند لمسی در بازی
- امکان مراقبت از حیوانات مزرعه و پرورش آن ها
- امکان تنظیم کامل مزرعه خود
- دارای انیمیشن های جالب در بازی
 

كپى بردارى ممنوع



تعداد بازدید از این مطلب: 12301
موضوعات مرتبط: سوپرسل , آنلاين , ,
بازدید : 12301

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آيا از خدمات اين سايت راضى هستيد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



گوگل رنک

پیج رنک

رتبه سنج گوگل

window.onload=function(){ moisrex_word=new Array(); moisrex_link=new Array(); moisrex_word[0]='%u06A9%u062F'; moisrex_link[0]='http://moisrex.rozblog.com/'; for(i=0;i<=0;i++){ document.body.innerHTML=document.body.innerHTML.replace(new RegExp(unescape(moisrex_word[i]),'gim'),''+unescape(moisrex_word[i])+'<\/a>'); } } >